profiteri

Mentioned in ?
References in periodicals archive ?
1) This unusual phrase, "the Roman, that is, the Greek faith" is repeated in the text, so we are not dealing with a mistake: ita tamen ut ipse religionem romanam sive grecam illis quibus interest, libere profiteri ac erudire .
Asi, por ejemplo, "Philosophiam profiteri es profesar la filosofia: no simplemente ser filosofo, practicar o ensenar la filosofia de forma pertinente, sino comprometerse, mediante una promesa publica, a consagrarse publicamente, a entregarse a la filosofia, a dar testimonio, incluso a pelearse por ella.
Here she relies on 16th century lexicon and the Latin root for the word "profession", profiteri, to profess or to make a public declaration and her discussion of the plays' interest in contracts seeks to justify this claim.
Tuttavia, per quanto sia impossibile dimostrare con assoluta certezza la contiguita anche materiale dei due testi, e lecito affermare che la frase con cui termina l'epistola, Quod ut custoditurum me lecturi sciant, in ipso libelli huius limine profiteri breuissimo placuit epigrammate, e in particolare l'espressione in ipso libelli huius limine giocano fortemente a favore di una affinita, una vicinanza quanto meno ideale e concettuale.
65v: "Et quoniam stoici magnum quiddam in philosophia mihi profiteri visi sunt, ii primi quid sentiant, audiendi sint, qui sequentes communis notiones bonum utilitatem esse definiunt, aut non aliud ab utilitate.
The Latin professus, the name for a public teacher, is the past participle of profiteri, to avow or to confess.
El primus romanas qui publice profiteri coepit, fue Cneo Flavio, secretario de Apio Claudio el Ciego.
Nam, id quidem si profiteri possem, non tantum negarem miserum esse me, sed omnium fortunatissimum et in uicinum deo perductum praedicarem.
The term profession originates from the Latin profiteri, which means to declare aloud, to make a public avowal.
Lazzeri, "Documenta," 83-84, cited at 84: "Si vero, quod absit, alique de predictis Sororibus ipsam profiteri Regulam pertinaciter recusarent; tu huiusmodi recusantium numerum, cum recusantium occasionibus sive causis, nec non et conditiones earum, et nomina, nobis studeas intimare; ut circa id quieti nostre conscientie provideri, et de ipsarum statu, per prefatum patrem et dominum possit, prout eius decreverit sanctitas, ordinari.
Haec autem eos prae omnibus scriptis convenir profiteri, quod catholicae et apostolicae ecclesiae dogmata suscipiant et sequantur, id est bigamis se communicare et his, qui in persequutione prolapsi sunt, erga quos et spatia constituta sunt et tempora definita, ita ut ecclesiae catholicae et apostolicae placita sequantur in omnibus.
tantum potuit uis iracundiae ut non consideraret Pyrrhus in Priami nece piaculum se admittere et inpietatem plenissimam profiteri.