References in periodicals archive ?
Reliquum est, quoniam cadaver nullis--ut meritum erat--imaginibus, nullis exequiis, nulla pompa, nulla laudatione in sepulchro constitutum est, ut consules et tribuni plebis creerentur.
in quo et illud continetur, ut, si quid invicem actorem praestare oporteat, eo compensato, in reliquum is cum quo actum est condemnari debeat.
Of the seven rare plant species previously reported from Bullock County, Baptisia megampa, Trillium reliquum, and Schwalbea americana, were re-documented in this study.
Plebs autem reliquum uulgus sine senioribus ciuitatis.
reliquum Freeman (Heckel and Leege, 2007) also have been studied.
14) Dramaturgical priorities as well as linguistic register had changed by 1564, as we see from the account of Nicholas Robinson, Queens' Fellow and future bishop of Bangor: Robinson, who seems to have known of the preperformance arrangements of Ajax, suggests that this production was impressive not for its historical authenticity, but rather for its use of "Arma namque bellica vestes splendore illustres apparatumque omnem reliquum Londino alijs remotissimis locis" (arms of war, clothes shining in splendor, and all the rest of the gear from London and other very remote places).
venenum Habiti consilio paratum e 169 unum etiam mihi reliquum eius modi crimen est, iudices, ex quo illud perspicere possitis quod a me initio orationis meae dictum est .
Tambien hemos creido encontrar una evidente intencionalidad en la expresion relacionada con la clerecia y el pueblo ovetense: ac totum reliquum vulgus ieiunio plus solito quadragesimali tempore corpora affligi et sacrificiis et orationibus intentis clericos tholetanos ilis habitantibus esse precepit et reliquos romanum ritum tenentibus ortatur Dominum precibus flagitare.
Vos vero ita mentes hominum dubitationibus variis circumvolvitis, ita umbram effunditis veritati, ut nil certi reliquum sit, in quo vis cuiusquam possit hacrcre.
hactenus decretum est; reliquum sibi episcopi uendicent, ut, sicut antea diximus, peregrinorum atque captiuorum largitores esse possint.
8:00 IMPACTS OF EXOTIC INVASIVE VINES ON A POPULATION OF THE ENDANGERED TRILLIUM RELIQUUM, Christopher D.
quod reliquum est, sustenta te, mea Terentia, ut potes honestissime.
Legal browser ?
- relieve from accusation
- relieve of
- relieve of blame
- relieve of burden
- relieve of complication
- relieve of liability
- relieve of obligation
- relieve of responsibility
- relieve of something detrimental
- relieve pressure
- relieved from liability
- Religious test
- relinquishing claim to
- relinquishment by gift
- reluctance to believe
- reluctant to punish
- rely on
- rely on fortune
- rely upon
- relying on
- relying upon
- rem administrare
- rem amittere
- rem attingere
Full browser ?
- relinquishing to
- relinquishing your grasp on
- relinquishing your grasp over
- relinquishing your hold on
- relinquishing your hold over
- relinquishment by gift