tractare

Mentioned in ?
References in periodicals archive ?
34, 13-14, "Non pathicum tractare femur lumbosque fricare/ Cum sua Baianis corpora purgat aquis".
Jam vero superis convivae admittimur, alti Jura poli tractare licet, jamque abdita caecae Claustra patent terrae, (14) rerumque immobilis ordo, Et quae praeteriti latuerunt secula mundi.
7: "Nam duae praedictae formae non in deo sed in nostra contemplatione discernuntur et non dei sed rationis nostrae formae sunt propter duplicem principii atque finis considerationem, neque in deo in unam formam rediguntur sed in nostra theoria, quae dum principium et finem considerat duas quasdam formas contemplationis in se ipsa creat, quas iterum in unam formato theoriae videtur redigere dum de simplici divinae naturae unitate incipit tractare.
5: <<Et utique magna et sancta imperatoris potestas, que cooperatrix est gratie Dei in pascendis ovibus eius veritatis geminibus et cui a Deo omnes regere concessum est, cui totius mundi pontifices ad concilium convocare, cui de sacramentis catholice fidei et celestibus negotiis tractare et ipsi pontificibus, ut inde tractent imperare per cooperantem sibi eandem gratiam collatum est.
Manus Cupiens de rationibus cantus tractare (letters, syllables, hexachords, mutations; intervals, modes).
ausa et iacentem visere regiam vultu sereno, fortis et asperas tractare serpentes, ut atrum corpore combiberet venenum, deliberata morte ferocior: saeves Liburnis scilicet invidens privata deduci superbo non humilis mulier triumpho.
Segun Godofredo de Fontaines los debates debian apoyarse en la razon y no en la autoridad; su lema era libere tractare veritates (ocuparse de la verdad con libertad).
4: <<Tales ad ministerium eligantur clerici, qui digna possint dominica sacramenta tractare.
Qui ergo cum spiritali filia tua committis incestum, qua conscientia dominici corporis audes tractare mysterium?
Non ego virgineos iubeo cognoscere ludos, nec teneras tractare genas, aut dulcia nuptis oscula conferre et tenues astringere mammas, non liquidum captare merum, tenerumve fricare femen et in niveos oculum iactare lacertos.
Ligario inscribitur, pauloque diligentius atque subtilius qualitatem causae perquirerem, forte incidi in commentarios Georgii Trapezuntii, quos non minus avide quam diligenter perlegi, propterea quod visus est mihi quaedam neque vulgaria neque pertrita tractare, tum etiam quod fortiter a Quintiliano summo artis oratoriae magistro dissentiret.
sua satius est mala quam aliena tractare, se excutere et videre, quam multarum rerum candidatus sit et non suffragari.