acceptio

Mentioned in ?
References in periodicals archive ?
XXXVI, [seccion] 3: "Nota tamen, quod atrocitas huius criminis consistit in receptione pecuniae: nam si per gratiam vel aliter magistratus abutitur officio suo, non tam atrox erit delictum [...]: et est ratio, quia pecuniae acceptio facit multa illicita, quae alias forent licita [...]" (69).
386): "Nefas est a minoribus maiora vel posci vel sperari: ideoque nemo a nobis postulet agentum in rebus aliquem militiae potiori sociari, nisi quem tua acceptio probari debere significat, ita ut petitorem constet loco esse potiorem.
(43) <<Pactio et acceptio pretii ob rem turpem illicita est et peccatum antequam talis res turpis fiat.
Quoad primum non est cognitio experimentalis--sive frequens acceptio sensibilium--necessaria, sed aliqua apprehensio sensibilis; et ita necessaria quod sine illa impossibile est vel simplex, quod est terminus principii, vel compositum ipsum ab intellectu concipi.
Qui enim nocet, ait Apostolus, recipiet id quod nocuit; et non est personarum acceptio apud Deum (Coloss.
(42.) "Acceptio autem rei alienae in extrema necessitate, nec est de re omnino aliena, quia pro illo articulo omnia sunt communia".
(48) Variantes del texto latino por versiculos: 3,18 viris | viris vestris 3,19 uxores | uxores vestras 3,21 ad indignationem provocare | irritare | ad iracundiam provocare; ut non pusillo animo fiant | ne despondeant animum 3,22 Dominum | Deum 3,25 acceptio | acceptio apud Deum 4,1 quod | quoniam.
(61) The actual unity of the self-evident proposition and its restricted divisibility to subject and predicate is reflected by Aquinas in epistemic discussions as well, for he describes the cognition of self-evident propositions as an act of simple reception (simplicem acceptationem) (62) and absolute and simple acceptance (absoluta et simplex acceptio).
<<Propongo, referir esta iluminacion del juicio especulativo con el carisma de "revelacion", entendido no con una simple acceptio pasiva de conocimientos infundidos por Dios sino como un juicio sobrenatural (con o sin <<representaciones>> sobrenaturales) emitido por el espiritu soberanamente activo del hombre bajo la luz del Dios>>, ibid., 60.
Solesmes (Paris: Desclee, 1934), 590: "est duplex acceptio veritatis, alia in essendo, alia in cognoscendo, seu alia transcendentalis, alia formalis."