deficere

See: fail, lose
References in periodicals archive ?
and in substantial articles on gnosticism for the Encyclopedia of Ancient Christianity and the Brill Encyclopedia of Early Christianity, (3) The pattern of "fall and restoration of souls" is common not only to Origen and the "gnostics," as McC suggests, but to all patristic Platonists, including the anti-Manichaean Augustine (who speaks of creatures' deficere and their restoration by God).
bonitatem complexionis, quia ergo sic est, oportet foeminas deficere a
Itaque cum Orientis cepit imperium deficere, cepit Dei nutu Occidentis, id est romanum, paulatim exurgere.
Videtur in eos proverbialiter carmen illud adduci posse quibus in omnem casum et subsidiali actione (ut nos solemus dicere) ita consultum est ut omnino deficere eis cibus nequeat.
1: "[M]agis est de ratione peccati preterire regulam actionis quam etiam deficere ab actionis fine.
Sed Deus movet quidem voluntatem immutabiliter propter efficaciam virtutis moventis, quae deficere non potest; sed propter naturam voluntatis motae, quae indifferenter se habet ad diversa, non inducitur necessitas, sed manet libertas; sicut etiam in omnibus providentia divina infallibiliter operatur; et tamen a causis contingentibus proveniunt effectus contingenter, inquantum Deus omnia movet proportionabiliter, unumquodque secundum suum modum.
8] sed componitur defetiscor defessus, et hoc utimur, defetiscor est deficere vel fatigari, et scribitur penultima, in defetiscor, per t numquam per c: quod dico ut quosdam purgem a cecitate ignorantie dicentes defeciscor per c, quod sine dubio nichil est.
TP, 5, 1: "Circuitus enim non effundit vires, sed sua quaeque recolligit in seipsum et cum deficere putatur, se renovat, ut rationem illam Pythagorae ad praesens praeteream, quae ostendit nullum esse in sphaera principium aut finem, ideoque ilium qui movetur in sphaeram neque coepisse moveri umquam neque desinere.
latae secundum iustitiae exigentias reputantur, e contra communis opinio canonistarum censet recursus administrativos non parum deficere in ecclesiastica praxi et administratione iustitiae>>.
de ortu et occasu et coniunctione astrorum, que non sunt semper, sed certis temporibus, et possunt deficere, ut patet in fine mundi: et de eorum defectibus, puta quod hieme sint frequentes pluuie, quod in estate sint ardentes soles, quod homo nascatur bipes et similia, que nonnunquam deficiunt: ergo Physica non est scientia.