excitare

Mentioned in ?
References in periodicals archive ?
Ibidem: 129 "--Coboram, spuse doamna distinsa, iar vocea ei trada o excitare tematoare.
Et deinceps cum iussus esset offerre filium--quamvis iam audisset: in Isaac vocabitur tibi semen--offerebat filium suum unigenitum Deo, credens, quod a mortuis poterit excitare Deus.
43) Patribus suadet ut non superflue tristent filios suos (RABANO MAURO, Colossenses: 538A); Ex voluntate deliberata non faciatis hoc quasi forte aliquando ex impetu accidat (HUGO DE SAN CARO, Epistolas, 194); Irrationabiliter excitare (NICOLAS DE LIRA, Postilla, 108).
Del latin excitare, 'despertar', 'excitar', tomado a su vez de ciere, 'mover'.
79: "Denique ut acetum, nisi vinum sit corruptum, ita quae sincera sunt & vera, risum excitare non possunt.
Quod enim ornamentum, quae vis, qui animus, quae dignitas illi oratori defuit, qui in causa peroranda non dubitavit excitare reum consularem et eius diloricare tunicam et iudicibus cicatrices adversas senis imperatoris ostendere?
Propertius's adaptation here of the rhetorical topos of mortuos ab inferis excitare (calling up the dead from the underworld) enables him to signal the similarities between elegy and the judicio-political oratory of the Republic, as well as their differences.
In aede harum virginum sepulchrum animadvertimus non inartificiosum in quo sculpta mortui et iam putrescentis hominis imago iacet, ea specie quoe vel vomitum possit excitare, plurimum autem et re docuit, et arte oblectavit.
bellum etiam civile excitare conatus sit, iam pridem numine divi Aug(usti) virtutibusq(ue) Ti.
73) "Notandum esse in influxu physico 1) ipsam motus impressionem, qui monadibus communicatur in eisdem excitare perceptionem, nam communicatio motus non nisi per modificationem virium, quae elementis insunt et quas perceptiuas statuit Leibnitius peragi potest; adeoque vltra communicationem motus aliud nil requiritur, ad excitandum perceptionem; et quemadmodum in monadibus corporum similiter et in anima"; Knutzen, Systema Causarum efficientium, [sections]55, p.
sicut ergo, ut multa praeteream, non eiusdem naturae est flere miserationis affectu amicum mortuum et eundem remoto quadriduanae aggere sepulturae ad uocis imperium excitare rediuiuum aut ligno pendere et in noctem luce conuersa omnia elementa tremefacere aut clauis transfixum esse et paradisi portas fidel latronis aperire, ita non eiusdem naturae est