habere

See: dwell, hold, own, possess, reside

HABERE. To have. This word is used in composition.

References in classic literature ?
Vere magnum habere fragilitatem hominis, securitatem Dei.
9); Agrippa's Latin reads as follows: "Hoc autem admonere vos oportet, hanc artem ad pompam ingenii & doctrinae ostentationem potius, quam ad comparandam eruditionem valere, ac longe plus habere audaciae, quam efficaciae" (Agrippa, 1970, 2:40).
78; "Objective Ens Rationis primario dicitur, quod tantum habet esse objective in intellectu, qualia sunt Hippocervus, homo-leo et similia, quae in se nullum esse habent nec habere possunt, cum in se praedicata semper contradictoria involvant, dum vero cognoscuntur, esse quoddam intentionale iis ab intellectu communicatur"; Carleton, Logica, disp.
O universe creature celi admiramini paupertatem filii mei qui dicit 'sitio': et non potest habere.
14 "Absolute ergo dicendum quod homo synceram veritatem de nulla re habere potest ex puris naturalibus eius notitiam acquirendo: sed solum illustratione luminis divini"; Ghent, Summa 1.
Note: "Ergo videtur quod necesse sit dicere causam primam habere yliatim, id est aliquid recipiens esse.
Dices, simili argumento probaretur non posse hic intervenire analogiam proportionalitatis, quia ens rationis neque proportionem habere potest cum ente reale.
Poggio, 1:365: "Adde quod nomen Caesaris docti omnes viri execrari & odio habere deberent, non enim magis patrie quam latinae linguae & bonarum artium extitit parricida.
15) "[A]d aliquid, hoc est relationes, sunt res illae quibus est hoc ipsum esse quod supponunt, scilicet habere se ad aliud, quae sunt ad <aliquid> essentiae huiusmodi quod esse habent ad alias essentias, eas videlicet respiciendo.
18) Ecclesiastes ASD 5, 5:154, 22-155, 27 (LB 5:1008B): "Null persuadet efficacius nulla rem euidentius ponit ob oculos, nulla potentius moues affectus, nulla plus adfert dignitatis, venustatis aut incunditatis, aut etiam copiae; de qua nunc dicendum est, si prius admonuerimus exempla magnam habere vim et ad persuadendum et ad inflammandos animos aemulatione virtutis.
39) Consider, for example, his remarks on hearing in CPT III, 147a6-12: "Convenienter ergo ponitur vis auditiva in nervis illis, qui uniuntur inter se et sic possunt habere unicam potentiam; et quia cerebro propinquiores sunt, efficacius in illis operantur ipsi spiritus, quia a cerebro descendunt, quia propinquas ipso participant.